Elena Kniázeva dantzari famatuaren bizitza azaltzen zaigu, zeregin artistiko konplexu eta sutsua bete bait zuen. Zalantzaa, buruhauste eta inspirazio mundu batetan murgildurik beti aurrerakuntza kreatibo berrien bila.
Mijail Bulgakov idazlearen bobela batetan oinarritutako obran dantzatzera doa Elena. Bere senarra, legegizona, eta lagun zahar bat, Nóvikov korografilaria, adinean sartuta (50 urte) dagoela eta papera errefusatzeko indarra izan behar duela esaten diote.