Francesca bakarrik eta beste emakume batekin dabilen senarraz anandurik bizi da. Ez dio bizitzari inongo irtenbiderik aurkitzen, halako batean, "footing"ean zebilen gazte bat aurkitzen du larriki zauritutik errepide ertzean. Stefano bere onera datorrenean orpitalean, obsesiboki gogoratzen du biziki maitatzen hasi den emakumearen aurpegia.