Réb, Makay eta Nikita lagun minak dira. 1968eko udan aberria abandonatu asmo eginten dute. Réb-ek pasaporterik ez badauka ere, Makayrenari argazkia aldatu eta bere lagun María denarekin muga igarotzen du. Nikitak Makay-ri arazoa azaldu orduko beranduegi da jadanik.
18 urteren buruan, Makay disc-jockey eta irratisaio musikal baten erredaktore moduan ikini ondoren morroi ezaguna bihurtu da gazteriaren aurrean. Nikitak dirutza ederra egin du boutique batekin. María ordea AEBetatik itzuli da hango "American Way of Life" delakoaz nazkaturik.