Emakume gazte batek ez du bere aizpa psikopara eroetzean sartu nahi. Honela jokatuz, familia eta inguruko auzokideen nahiari aurre egiten dio. Nolanahiko gatazka sortzen da ulermen eza eta komunikatu ezinagatik, nolanahi ere irmoki egingo dio aurre gizartearen bazterketari. Egoera hau dela medio, bakardadean eta isiltasunean murgilduko dira aizpa eta biak.