Ille-et Vilaine-ko, Frantzia, hondartza txiki batetan Raoul Mons idazlearen gorpua aurkitzen dute. Lavardin inspektorea bere alargunarekin, Hélène, hitzegitera joaten da zuzenean. Idazlearen alarguna orain hogei urte ikusten ez zuen lagun zaharra da. Hélène anaiarekin bizi da, Claude, ere Lavardin-en ezagun zaharra dugu. Hélènek bere bigarren alarguntza jasan du. orain bost urte , bere lehen senarra, Pierre Manguin, itsasoan desagertu sen Claude-n emaztearekin. desagerketa misteriotsu bezain ulergaitza, txalupa oso-osorik azaldu bait zen.