Inorako bidean, "cómicos de la legua" deritzan gizon-emakume taldearen historia kondatzen du. Duela bi edo hiru hamarkada Espainian zehar izandako gorabeherak gai direla. Heuren arteko amodio, diru eta bestelako arazoak azalduz, arrakasta-amets gosea ardatz delarik.