Egun odeitsua. Itsasoa bare dago. Goizeko 7ak jo dute. Jon, esnatu egin da. Kaialderantz abiatuz, Patxirekin topo egin du. Patxi eta Jon 18 urte besterik ez dute. arrain kaxa bat lapurtzen dute eta gero Jonekprezio merkean salduko du.
Maitearen etxeak itsasora ematen du. Jon, neskakaren logelan norbait dagoela konturatzen da. Rafa da. Maiteren ustez, 17 urte, nahita ezinezko egoera da. Gero, Jon eta Maitek, elkarrekin, eguneroko lehen "pikoa" prestatuko dute.