1977. urtean Sid Vicious, Ingalaterrako punk-rock ospe txarreko musika taldean baxujole bezala sartzen da. Taldearen deitura, Sex Pistols. Bestetik, Nancy Spungen dugu, Filadelfiatik Londonera etorritako taldearen jarraitzailea berau. Elkar ezagutu eta maitemindu egin ziren. 1978. urteko urriak 12zen nancyren gorputza New York-eko Chelsea Hotelean aurkitu zutenean. Sid Vicious atxilotua izan zen eta hilketa leporatu zitzaion.