Jane, erreforma ingelesaren alaba eta biktima dugu, erabilia, deuseztua, difamatua eta hila izan bait zen. Irabazle eta berekoia izatez, eritzi gatazkatsuak plazaratu zituen etsai asko irabaziz. Dena dela, bere hartan jarraitu zuen sekula amore eman gabe. Guildford Dudley, Lady Jane Grey-en senarra, bederatzi eginez ingalaterrako gobernuaren buru izan zen 1533. urtean. Jane eta Guildford-en arteko ezteiak aurrez "prestatuak" izan ziren, maryk agintea eskuratu ez zezan. Bazirudien Guildford, oso pertsona bitala, eta Jane, askoze pertsona lasaigoa, ez zirela ondo ulertuko, baina hasiera gatazkatsu horrek amodio sakon bati leku utzi zion. Jane hamasei urte pasatzo zuen, Guildford-ek hemezortzi besterik ez.