Historioa mediko psikiatra eta gazte baten arteko harremanaren inguruan suertatzen da. Rantes, zerutik bezala erorita azaltzen zaio medikuari eta misio sekretu bat burutera etorri den extralutarra dela ziurtatzen dio.