Pelikula bitartez Luise Rainer-ek agurra ematen dio MGMi eta kasik zinemari ere bai, ate zabalenetik gainera aktoresa haundi baten lana burutzen baitu.
Louise Mauban gazte ahul, gaisoti, bakarti eta behartsua da, aktoresa izatearekin amets egiten duena. Iluso horrek gauez lantegi batetan ihardutea behartzen du arte Dramatiko-ko Eskola ordaindu ahal izateko. Bere lagunekin zokoratuta sentitzen delako, hain zuzen, gezurretan ibiltzea beharturik ikuste du bere burua.