Gilberte Brigard eta bere aizpa Louise New Orleans-era itzuli dira zeinbat urte Frantzian ikasten ibili ondoren. Louise ezkondu asmoz dator, haurtandik Georges Santoris-ekin maiteminduta bait zegoen. Georges, egun, izen handiko abokatua da. Louisek berehala antzematen du Georges aizparekin liluraturik geratu dela. Gilberte emakume alai bezain geldiezina dugu, beti setazko soinekoen igurzpen etengabeak sortutako musikaz inguraturik (horrexegatik datorkio Frou-Frou goitizena). Georges eta Gilberte ezkontzen dira. Matrimonioa are okerago dabil haur bat izan dutenetik. Etxea hankaz gora dago eta Georges-ek, emaztearen baimenarekin, Louise deitzen du. Gilbertek gustora onartzen du ideia, baina semeak ere Louise maiteago duela ikustean, iparralderant abiatzen da André-rekin bizitzeko. Frou-Frou emakume ahula da, gaisotu eginte da eta New Orleans-era itzuli asmo egiten dute.