Filme honen bidez, Luise Rainer-ek, Aktoresa Hoberenari emandako Oscar saria jaso zuen. Era berean, Argazki Hoberenari zegokiona jaso zuen.
Wang Lung, nekazaria, berau pobrezian murgildurik dagoenez O-Lan isklanarekin berterik ezin da ezkondu. Beti ere, naturaren aurka bottokatuz superbizi ahal izateko. O-Lan-ek eman dizkion semeal ere ezin ditu alikatu. Lehorte izugarri baten ondorioz amore eman beharrean aurkitzen dira etea hirirantz abiatzen dira prestu. Hirian ere goseak gaude. Gosealdiaren auskako manifestaldi batek bultzatua, O-Lan, Agintariaren Jauregian makilatua suertatzen da knortea galdu arte. Esnatzen denean harri-bitxiz beteriko poltsa bat aurkitzen du jauregian. Poliziatik ihes egin eta familiarekin biltzen da gertatutakoa sinetsi ezinik. Jaioterrira itzuliko dira nekazari abertatsak baitira.