1915ean gaude. Alvarado general irauntzailea Yucatángo penintsulara iristen da, oligarkiak bizkarturiko ejertzitu separatista aurre egiteko. Interes joku hutsa dugu. Alvarado garaile irtengo da, Yucatángo penintsulaz nagusituko delarik.