John Reed kazetari iparamerikarrak, Mexiko-ko muga zeharkatzen du iraultzari buruzko erreportai batzuk burutu asmoz. Buru militar batzuekin elkarrizketatu ondoren, iraultzaile baten lagun egiten da. Hango gertakizunen lekuko delarik, Reed-ek konpromezu historikoa hartzearen beharra ikusten du unetik unera.