Jose Reyes generale zapatatiarren gudalosteak Choluta-ko hiria hartuko dute. Han, Reyez, gazte batekin maitemintzen da, beatriz peñafiel deritzana. Honek ez dio jaramonik egingo. Baina beste batekin ezkontzear dagoela, guztia abandonatzen du azken unean eta Juan José-ren atzetik joango da.