Demetrio Macías, Iparraldeko Dibisio ospetsura darama iraultzaile talde bat, zeinaren buruzagi baita. Abentura ata ibilketa askotatik bizirik irten ondoren, Macías eta bere gizonak etsaien eskutan abiatuko dute.