1914 urtean gaude. Miguel Ángel soldadua Medina kapitain federalaren hatzaparretatik ihes egiten du, honek hamalau zentinelen hilketa leporatzen bait dio. Tiburcio, Melitón, Martín eta Pere anaiekin bildu eta Pancho Villaren gudalostean sartzeko erabakia hastzen dute. Tren batetik artoa banatzen dagoela aurkituko dute.