Zinemar zuzendari betak borabehera asko jasango du Orellie Antoine I-ari buruzko filmea egin nahi duelako. Probintzia prokuradore ilun honek, bidaia errelatu lilugarriak irakurri ondoren, hego Argentina eta Chilerantz abiatu omen zen, bere burua Patagonia eta Araucaniako errege izendatu asmoz.