Kamiolari batek ipar Morokkorantz abiatzen da datil kargamendu bat daramala. Bidean zenbait pertsonai xelere aurkituko du, eta ez dira guztiak pertsonak onak izango, hain zuzen. Bidea eta bidaia aitzeki, Morokkokoparajetan zehar, desjabetasunaren alegori bilakatuko da aipatu Bidaia haundia.