George, ezkondu ondoren Dublin-en instalatzen den londondarra dugu. Mary, emaztea, irlandar eta katolikoa ordea.
Begi hutsez funtsik gabeko gertakizunak diruditenak, aldaketa sakona suposatuko dute bikotarengan. Gau batez, San Francisco filme ospetsua dakusate zineman, aldi berean, George-k bigotea uzteko erabakoa hartzen du. Mary-k, geroz eta Clark Gable-ren antza gehiago hartzen dio senarrari.