Irlandan, 1920: zapalkuntza britaniarraren aurkako matxinada indartuz doa herrialdeko hego eta mendebaldean Belfast inguruan, ordea, oso giro lasaia bizi dute.
Untzingintzan diharduen aita aberatsaren mantsioko hormen atzean babesturik, Connie-k ez du kanpoan gertatzen denaren berri. Beso aldean elbarritasun partzial batek jota loitzar eta ametsen.
Egoera okerrera doa eta, gertakizun mingarriak medio, kalera aterako da. Bertan, bere ametsgaiztoak eguneroko errealitatearekin arrastorik ere ez dutela ohartuko da azkenik.