1978ko martxoak 23an Michael Rcantik, 68ko ikasle mugimenduko figura nabarii izandakoa, trenbide azpira botatzen du bere burua. Zein ote heriotz ikaragarri honen zergatia? 30 urte berterik es suen eta. Roman Goupil-ek, bere lagun eta borroka kamarada izan, ekintz aargitu asmoz 1965-75 urteren bitartean filmaturiko dokumentaleak erakustea erabakitzen du. 68ko maiatzaren urterrena betetzear dagoela, garai hartako bi gazte konprometituen eguneroko intimoa izan bahi zuenak dokumentu historiko bilakau da.
Filmeak, Urrezko Kamara saria jaso zuen Cannes 1980 Zinemaldian. Estreinaldia aurretik, iragarritako errebelazio modura itxarondua izan zen.