D.H. Lawrence-k, 1922an Australian, bizitako gorabeheren arabera idatzi zuen nobelan oinarritua; maitasun historio bat azaltzen du filmeak, biolentzia eta sasi-joku politikoak inguru.
Idazle ezagun batek, richard Somers, eta honen emazteak gerraondoko Europa uzten dute mundu libre eta jasankorrago baten bila, elkarrenarteko ezkontza arazoak konpondu nahiaz. Kostalde aurtraliarreko basetxe batetan kokatu ondoren, harremanak hobetuz doaz. Baina hasiera batetan zirudienaren kontra.