Axel Corti-k buruturiko trilogien (Santa Fé eta Welcome in Vienna baren, azken hau Sail Ofizialean aurkeztua) lehen atala dugu. Filmeak, Ferry Tobler gaztearen ibilketak kondatzen ditu. 16 urteko gaztea aitarekin bizi da Vienako auzo judutarren; aitak hostundegi txiki bat dauka. Alderdi naziaren gorakadak, gaztearen ametsak suntsitzen ditu. Okupazioa eta lagunen atziloketak ez dira txantxetako gauzak.
Aita, konzentrazio-zelai batetara daramatela bidean hiltzen da. Ferry-k, Marsellarako bidea hartzen du Amerikarantz itsasoratu asmoz, beste bi lagunekin abiatzen da Europa zeharkatzera.