Hollywooden 1942. Agente batek aktoreak gorroto ditu, starletea 25 aldiz ezkondu da 5 urteren barruan, polizia sargentuari erabat gainezka egin dio egoerak, adinean sartutako aktore batek edozer gauza egingo luke 30 urtetako galaiarena egiteagatik, burutik jota dagoen zuzendaria, Mexikotik hanka egin besterik ez du nahi, produktore despotak biziki negar egiten du bere filmeak ikusiz eta amarengan maitasun neurrigabea azaltzen du, bi gidoilari hiltzaile eta fakir batne bila dabiltza, errodaian hiru aktore hilik suertatzen dira...