Orson Wlles-ek, 1942an, Rio de Janeirora egin zuen bidaia buruzko dokumento-fikzioa dugu. Roosevelt presidentearen gobernuak kontratatuta, "Auzokideen Arteko Harreman Onen" zeritzan politika amerikarra zabaltzea joan omen zen. Welles erabat liluratuta geratuko da Brasilez. Filmean agertzen den gehiegizko errealtasuna eta giza larritasuna dela eta, ezin genezake merkatal filmetzat hartu. filmea ezeztatua gertatzen da, eta Welles Hollywood-rantz abiatuko da It's all true aurrera atera asmoz.