Bi urtez elkarrekin bizi ondoren banantzen den bikote gaztea kasutzat hartuz, pertsonen barneko trajearen araketa psikoanalitikoa gauzatzen da. Hiro hilabete pasata berriro elkartzen dira maitasunaz eta elkarren arteko bizitzat mintzo egiteko. argi ahulen arteko gune hutsa, bi pertsona eta testu bat. Ez da amodio historio sentibera besterik. Maitasunaru buruzko zailtasunak, elkartzeak, banantzeak, kezka eta pasioaz dihardu filmeak.