Macabea, gazte gizaxo, umezurtz eta heziketarik gabekoa dugu. etxetik alde eginez Sao Paulo-ra joaten da. Hiri handiko gizarte desberdintasunak eta bertako jendeaten jarrera maltzurrak tristeziaz betetzen du bere bizitza. Kristalezko bola irakurtzen dakien igarle horietako batek, gizon aberatz bat ezagutuko duela esaten dio gizaraxoari.