Quim, bakardadean bizi den nekazari bat da, bapatean baserritik alde egitea erabakitzen du, non beti bizi izan baita, emaztea eta, bide batez, antzinako amets bat lortu asmoz: behi haragia jatearena, alegia.
Bidean makina bat arazo igaro ondoren, Quim-ek ahuntz bat, zakurra, aitzurra eta bere trasteak daramatzala Velha Torta herrixkara iristen da non carula ezagutzen du, berehala atzetik doakio neska ezkongabeak. Carula, Quim-en nahia jakin orduko, bere aitak, Nhó Totó-k, behi bat duela sinestarazte dio.
Geroxeago, deabruaren hatzaparretatik hanka egin ondoren, gure nekazariak dirua lortzen du hirira joateko, non nahi zaharrak ase eta beste berri batzuk izango ditu.