London-en kokatzen da filmea, 1958. urteko uda "lehergarri2 hartan alegia. Autoreak ezin hobeki ezagutzen duen mundutik garamatza, erritmo zentzu eta su handiz. Txorogadu, inmigrante, putazain eta emagalduz beteriko lekutatik garamatza Jazza biziki maite duen protagonista gazteak, bere "anai" beltzal eta Crepe Suzette neskatoak. Horietako pertsonaia batek larrubizizko argazkiak eginez bizi da, halare, segapoto hutsa da.