Salvador erabateko testigantza akusatzailea dugu, egoera paradoxiko baten salaketa nabarmena alegia: gobernua krudel zein zapaltzaileak "Heriotzaren Briudadak" izeneko taldea sortu du, matxinatu eta gerrilariak gonbidatu asmoz. Komunista aurkako jarrera azaltzen dutenez, norberaren askatasuna eta giza eskubideak "zaintzen" dituen herrialdea baita.