Jorge eta Aaron elkarrekin dabliltza, Mexicoko probintzia hiriburu txiki batetako eskolan. Sarritan piper egiten dute, goiz zinema saioak ikustera joateko.
Jorge udako oporrak dituela, aitarekin hirira hoaten da altzari eskari bat entregatzera. aaronek ere joan nahiko luke baina amak ez dio baimenik eman. Zineman ikusitako fantasi abenturen eraginez, Aaronek, etxetik hanka egitea erabakitzen du, lagunaren laguntzaz kamioan ezkutatuz.
Bidean doazela, gaizkile talde batek kamioia geldiarazi eta gidaria hiltzen du. Haurrak bahituri moduan hartuko dituzte.