Lockwood-en The Grange alokatu berri du, Wuthering Heights etxezar beldugarriaren alboan dauden eremutan. Iritsi berriak auzokideak bisitatzen ditu. Esperientzia aorigaitzeko surtatzen delarik. Wuthering Heights-go etxetiarrak gogo txarrez onartzen dute, eta elur ekaitz batek etzera bultatzea eragozten dionean ez dira kasik gauza logela bat uzteko. Gau ikaragarriaren ondoren, Wuthering Heights-eko giltzazainak bertako sekretuen berri ematen dio.