Press-ek es du begi onez ikusten bere emaztegaiaren, Julie, portaera ezkontza ofizialki iragartzera doazen gauean; harremanak eten eta Filadelfiara joaten da lan egitera. Itzultzeko prest dago Juliek barkazioa eskatzen badio, ez da horrela gertatzen ordea. Hiru urte beranduago Press New Orleansera itzuliko dela jakin eta ongi etorri festa prestatzen du berarekin ezkonduko delakoan. Press emaztearekin azaltzen da.