Avery Bullard, altzari entrepresa batetako jabeak, bihotz mina sofritzen du lantegiko atarian bertan. Entrepresaren bost zuzendariordeak jarraigoa eutsi nahiean kriston istilua sorzen dute. Walling-ek, horietako izaki ez du kargua eskuratu nahi, ez baitu bulego lana atsegin, naina argi asko ikusten du jokuan sartu beharra, bestela Shaw-ek entrepresa hondamendira eraman lezake.