"Stocker" thompson eta "Tiger" Nelson elkar borrokatuko dute boxeo gaujaialdi batetan. Ikuslegoa aretora sartzen dagoela, Tonyk Stockeren preparatzaileak, bere diszipulua borroka galduko duela esaten dio Danny-ri, gangster talde baten buruak borroka amarratua nahi zuelako. Baina Tonyk ez dio Stockeri deus esan, bozealari akabatua baita, eta ez du azpikeriekin gehiago kezkatu bahi. Egoera, larri da oso Stocker bere biziko gonbatea egin asmoz igo baita laukira. Ezusteko garaipenak guztia okertuko luke.