Joe eta jerry, Chikagoko gangster maltzurren eskutatik iheska doazen bi musikalari ditugu. Emakume jantziaz mozorrotu eta emakumezko ortzestra batetan lana lortzen dute. Milionari batek Jerry-taz maitemindu eta ezkontza proposatzen dio.