Norma Desmond, zinema izar itzalia dugu. Moda berrien garapenak eta zinema-soinudunaren iristeak baztertua. Max morroiarekin, gogotazio barrokoz osaturiko unibertsoan babesturik bizi da. Gidoilari gazte langabeatu bat bere babesean hartuko du Normak, zinemaren munduan arrakasta berreskuratzen lagunduko diona.