Joey, Starretdarren semeak, zaldun kanpotar bat iristen dakusa; perla tartekatuz estaliriko errebolber zoragarria darama. Joe, mutikoaren aitak, arrantxuan geratzea gonbidatzen du eta sekulako adiskidetza sortuko da bion artean. Egoera ez da batere lasaigarria ordea. Alde batetik, alboko arrantxuko jabeak lautadako lurralde guztiaz nagusitu nahian dabil, bestetik, Joek , Maria eta joeren arteko harremana estutzen ari dela susmatzen du.