Oso izakera desberdinetako bi anai, izen eta ohitura oneko familiaren gunean hezi dira, New Yorkeko auzo italiarretan. Stony, anai zaharrena, hogei urtetako gazte bizikor eta saiatsua da. Anai txikina ordea, ahul eta barnerakoia berau, amaren beldur bizi da. Egun batez, anaiak shock bat jota segoela, haurrak zaintzea atsegin duela konturatzen da. Aitak, haatik, ez du aipatu bokazioa onartzen. Es omen baita hau, gizonezkoentzat ogibide aproposa.