Haurtzaro zoriontsua biziko dute 11 urtetako bi bixkik, familiaren nekazal ezplotazio txikian. Hollan-ek, bixki gaztenari egotziko dizkio berak egindako trastada guztien erruak. Egun batean, aita istripuz hiltzen da. Gero, gertakizun estrainu bezain tamalgarriak suertatuko direlarik. Amonak, errusiarra jatorriz, joku misteriotsua irakatsi die haurrei, bizitzatik ihes egiteko modu majikoa alegia.