Jeckyll doktorea, etengabeko ikerlanean ari da etxeko laborategian. Azkenik, zientzilariak izakera aldaketaren formula aurkituko du, holabetetan zehar burutiko lanari esker. Azken saioa burutzeko zalantza ugari dauka, ez baitago ziur honen emaitzak menperatu ahal izango dituenik. Aurrera jarraituko du saioarekin, maite duen guztia arriski bizian jarriz.