Scottie, poliziako inspektore izana zorabica sufritzeagatik erretiratua, lagun baten emaztea, Madeleine, zaintzeko agindua dauka, honen karrera ikusirik burua hiltzera doala bait dirudi. Scottiek Madeleine ondo zaintzen du, mila arriskuetatik salbatuz, baina zorabioak jota ezin dezake deus egin kanpaindegi batetatik burua botatzen duenean. Kaletik zehar erabat deprimiturik dihoala Madeleineren erretratu bera den emakume batekin topo egiten du.