Alejandrian, 1938. Melissa kaialdeko tabernatzar natetatik ikeska doala, irakasle ingeles batek laguntzen du, eta berak truke maitaletzat eskaintzen dio bere burua. Nessim Hosnani bankariak emaztearen desagerketa salatzen du, hiriko uzo baxuen barne zebilena ikusi zuen azken aldian. Justinek, bahituriko alanaren bila dagoelakoan Darley seduzitzen du. Darleyk ez dakielarik, Nassim eta honen emazteak azpijoko dabiltza Palestinan dauden ingelesak eraso asmoz, estatu juduarra sortu ahaleginetan dabiltzan terrorista israeldarrei armak bidaliaz.