Gino, abeltzaintzan diharduen alargun nevadatarrak, hildako emaztearen aizparekin ezkondu nahiko luke. Gioia, Italiatik etorri berria, Ginoren semeordearekin ingelesa ikasten ari da bizitza berri bat hasi asmoz. Bere urtebetetzetan senarrarekin haserretzen da, honek asko maite zuen zaldia beaztu duelako. Okerretik ekorrera, senarrak hildako emaztearen omenez altzako du basoa, hanka sartze izugarria gauzatuz. Haserreak jota, Gioiak ez du Ginorekin oheratu nahi gau hartan, eta honek bi astebetez uzten du etxea. Itzultzen denerako, Gioia eta Bene elkar maitemindu dira.