Gregory, itxura ederreko pianujole batek, paula maitemintzen du Italian oporretan dagoela. Paulak misterioski erahildako izebaren etzea heredentzi gisa jaso du eta Gregoryk Londonera itzul daitezen proposatzen dio. Bertan suertaturiko gertakizun estrainuen eraginez Paula burutik gaiso jartzen da. Bitartean, etxea zelatzen ziharduen inspektoreak, paularen izebaren hilketari buruzko ikerketak berriro has daitezen eskatzen du.