Archibaldo, haur delarik, institutrizaren heriotza dakusa, erloju handiari eragiten dion bitartean... Berriro aurkituko dugu, pertsona heldua dagoeneko, eskuan bizarra kentzeko labainarekin ospitalean zaindari daukan monjaren atzetik. Erlijiosaren ezusteko herioa medio asmatutako hiltzaile haundi baten bizitza kondatzen dio poliziari.