Emmanuel lives in Aix-en-Provence with Mara, his second wife, and Natacha, her 15 year old daugther. Every Saturday, despite the guilt and turmoil that it provokes, Emmanuel goes to his first wife, Lili, to fetch is own daughter Elise, and spend the weekend with her. This time, Emmanuel will succeed in tearing himself away from his own quilt towards mara, the thenderness of Lili, the ambiguous relationship that he has begun with Natacha, and will take his daugther away on a long journey. Most certainly a geographical journey, but most of all interior, almost initiatory.
From pretext to pretext (chasing after natacha who has run away from home, filming of a little story on video, promise to see the Goyas at the Prado, escape from threatening enemies), little by little, the father lures his daugther to the bedroom of a big hotel in Madrid, which in fact turns out to be an amorous trap. In an attempt to the gran the child which soon she will no longer be, and to destroy this unbereable distance that exists between father and daugther, despite their complicity, their common fear, the sahred need to run away....