Tragedy and passion are the twin threads that more "El pez que fuma", an enormous brothel on the outskirts of Caracas. The throne of this kingdom of prostitution is occupied by "La Garza", who lives under the protection of Dimas, pimp and professional criminal. Dimas has followed Tobías in his job as a favorite, the latter in prison now due to information provided by the former. The change has been good for business and Dimas acquire a firmer grip on power until the arrival one day of a fairly young boy with an air of the naive outcast about him. The boy's name is Jairo. His arrival will shake up the dark world of "El pez que fuma".